Sinds 2018 maakt Amarant met veel tevredenheid gebruik van Logboekenonline.
Wij gebruiken Logboekenonline voor zowel onze eigendom als de huurpanden met een brandmeldinstallatie.
Door gebruik te maken van Logboekenonline is de documentatie centraal te beheren en voor meerdere doelgroepen beschikbaar. Denk hierbij aan, zorgpersoneel voorzieningen, ondersteunende diensten, leveranciers, installateurs en handhaving. Elke stakeholder krijgt bepaalde rechten toegewezen, waardoor er gedownload, toegevoegd of alleen gekeken kan worden naar de beschikbare documenten.
Ook biedt de portal diverse mogelijkheden voor het generen van managementrapportages en zelfgemaakt checklists.
Wij merken dat loze alarmering, valse alarmering sneller inzichtelijk zijn en handhavingstrajecten sneller en met minder tijdsinzet worden afgewikkeld. Daarnaast is maandelijks onderhoud minder arbeidsintensief en bespaart dit kostbare tijd.
DaniĆ«lle van Heeswijk – Adviseur Huisvestingsveiligheid, Amarant Groep