Lomans

Als installateur en onderhouder van brandmeldinstallatie hebben wij diverse klanten waarbij wij het digitale logboek van Logboekenonline gebruiken. Dit werkt voor ons ideaal met het registreren van de beheerderstaken en of onderhoud. Bij uitvoer van beheerderstaken voor diverse klanten kunnen wij /onze monteurs makkelijk en snel inloggen en de beheerderstaken registeren. Bij het onderhoud hebben wij alle documenten op 1 plek zodat bij het onderhoud alle gegevens snel beschikbaar zijn, ook kunnen wij snel controleren of de klant ook zelf de registratie goed uitvoert, denk hier aan beheerderstaken en storingen.

Het toevoegen van gebruikers en/of nieuwe logboeken kosten ons minder tijd en energie. Het wordt steeds meer een kwestie van documenten kopiëren en plakken. Daarnaast wordt elke service vraag snel behandeld en opgepakt. Vergeleken met een logboek op papier is hier een echte tijdwinst mee te realiseren.

Ook is het logboek altijd beschikbaar, er hoeft dus niet gezocht te worden naar het logboek. Voor de eindgebruiker is het fijn dat zij ontruimingsplan en dergelijke kunnen uploaden en logboeken kunnen samenvoegen.

Gerlinde van den Berg – Contractbeheerder, Lomans Amersfoort B.V.

Nog meer lezen?

20 maart 2024

Het correct handelen in noodsituaties begint met preventie!

Lees meer...
28 februari 2024

Update Checklist Module!

Lees meer...
Deelname FireSafety en Security Event 204 LogboekenOnline
31 januari 2024

FireSafety & Security EVENT 2024

Lees meer...