Vastgoedbeheerders en woningcorporaties

 

LogboekenOnline® biedt totaaloverzicht voor al je locaties!

Al het onderhoud en beheer dat voor meerdere locaties wordt uitgevoerd door de onderaannemers dient inzichtelijk te zijn. Voldoe ik hiermee als eigenaar en voert mijn client zijn deel van de onderhoudstaken wel uit? Het onderhoud en controle daarop is dagelijkse kost voor woningcorporaties en vastgoedeigenaren en kost ontzettend veel tijd. Daarom helpt LogboekenOnline inzicht te krijgen over de onderhoudsstatus van al je locaties omdat de onderhoudspartijen rechtstreeks muteren en hun verplichte documenten uploaden in LogboekenOnline!

Met LogboekenOnline heb je eenvoudig overzicht over het onderhoud van alle installaties per locatie. In één oogopslag kun je zien of het maandelijks beheer heeft plaatsgevonden, welke zaken er zijn geconstateerd en wat er gedaan is om eventuele problemen op te lossen. Je hoeft geen contact op te nemen met de onderhoudspartij of de locatie manager; je kunt dit direct inzien.

Dankzij de handige stoplichten functie in LogboekenOnline weet je precies wanneer het onderhoud moet worden uitgevoerd van een locatie en kun je dankzij de statistieken zien welke locatie het meest te maken heeft met ‘calamiteiten’ en storingen. Ook kun je makkelijk werkopdrachten versturen naar je installateur.

Met o.a. deze features maken we jouw werk makkelijker:

  • Agenda
  • Checklists maken of ophalen uit de bibliotheek
  • Onderhoudsoverzichten
  • Google Maps overzicht met al je locaties
  • Maandelijks, 4&8 en jaarlijkse beheerderstaken conform NEN 2654 1/2
  • Statistieken
  • Werkopdrachten maken
Aanvragen