Het bedrijfHet systeem

Waarom kiezen voor LogboekenOnline?

By 26/09/2023 september 28th, 2023 No Comments

Hier een aantal punten wat LogboekenOnline zo uniek maakt:

> Snel en efficiënt

LogboekenOnline neemt je aan de hand mee en vereenvoudigt het bijhouden voor meer dan 120 verschillende installatielogboeken. Installatiemerk onafhankelijk, makkelijk geïmplementeerd en nóg makkelijker bij te houden, wat tijd en moeite bespaart. LogboekenOnline kan voor uw medewerkers per locatie, per regio of landelijk ingedeeld worden. LogboekenOnline stuurt automatische notificaties voor het uitvoeren van onderhoudstaken, meldingen die worden toegevoegd aan het logboek, activiteiten die worden ingepland, herinneringen, het wel/niet uitvoeren van checklists en onderhoudstaken, en zelfs wanneer het aantal onechte en/of ongewenste meldingen bij een brandmeldinstallatie hoger is als toegestaan. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt.

> Merk en onderhoudspartij onafhankelijk

Er werken meer dan >300 verschillende onderhoudspartijen met LogboekenOnline, hierdoor zit er altijd een onderhoudspartij voor jouw installatie in de buurt. Onze modules zijn opgebouwd conform Bouwbesluit en de NEN en zijn volledig merk onafhankelijk waardoor iedere onderhoudspartij ermee kan werken.

> Veiligheid

LogboekenOnline maakt het mogelijk om bepaalde gebruikersrechten toe te wijzen, zodat alleen geautoriseerde personen toegang hebben tot de gevoelige informatie in de logboeken. Een installateur heeft bijvoorbeeld een andere autorisatie dan een hoofd BHV of de facilitair manager. Diverse betrokkenen kunnen de gegevens raadplegen en – afhankelijk van hun autorisatie – aanpassen. Hierdoor ontstaat er een up-to-date logboek ‘in the cloud’. Check ook de Technische Specificaties!

> Custom checklists

Ook kan je gebruik maken van custom checklists, LogboekenOnline heeft al vele checklists in het systeem staan die gemakkelijk uit de bibliotheek overgenomen of aangepast kunnen worden. Ook is het mogelijk om een eigen checklist te maken en deze toe te voegen aan je installaties. Aan de checklist, bijvoorbeeld voor de BHV, kan een interval gegeven worden met hoe vaak deze moet worden ingevuld, hierdoor houd je een mooi overzicht met taken die uitgevoerd moeten worden.

> In-house knowledge

LogboekenOnline heeft in-house knowledge, zo houden we alles up-to-date en zijn we erg flexibel. We kunnen snel schakelen omdat we altijd programmeurs binnen LogboekenOnline hebben. Door het gebruik van PHP8.1 kunnen we zelf bepalen hoe we LogboekenOnline indelen, hierbij staat de gebruiksvriendelijkheid van onze klanten voorop.

> Eigen relatiebeheer

Bij LogboekenOnline vinden we klantencontact erg belangrijk! Daarom heeft LogboekenOnline twee leuke relatiebeheerders die elke dag klaarstaan om jouw vragen, opmerkingen of een gezellig telefoongesprek te beantwoorden. Daarnaast maken we gebruik van een eigen helpdesk systeem waar alle antwoorden van diverse vragen in staan.

> Milieuvriendelijk

Het digitale logboek en de QR-code vervangt het papieren logboek, wat bijdraagt aan een duurzamer gebruik van natuurlijke hulpbronnen. Daarbij zorgt het systeem ook dat al deze documentatie gemakkelijk en snel in te zien is door het bevoegd gezag. Bij een inspectie of een controle hoef je dus nooit meer te zoeken naar de juiste ordner, maar heb je alle benodigde documenten er direct bij!

PS Wist je dat onze gebruikers al gezamenlijk meer dan >167 bomen hebben bespaard? Lees het artikel hier; Onze gebruikers besparen bomen!

21 september 2023

Nog meer lezen?

20 maart 2024

Het correct handelen in noodsituaties begint met preventie!

Lees meer...
28 februari 2024

Update Checklist Module!

Lees meer...
Deelname FireSafety en Security Event 204 LogboekenOnline
31 januari 2024

FireSafety & Security EVENT 2024

Lees meer...